Dergi Bursa / Mayıs - Haziran 2018 / Sayı 49

62 zaman tüneli timeline They say that, “The longest roads start with a first step”. The first step of Photo Graphica was thrown on the 1st of April in 2008. The adventure that started on the World Joke Day continued seriously resulting in dozens of communication works. We are still on the road and we are happy about it. We salute everyone who has shed light on our path. “En uzun yol bir adımla başlar” derler. Photo Graphica’nın ilk adımı 1 Nisan 2008’de atıldı. Dünya şaka gününde başlayan macera, ciddiyetle devam etti ve ortaya onlarca iletişim çalışması çıktı. Yoldayız ve bundan mutluyuz. Yolumuza ışık olan herkese selam olsun. One past, a thousand adventures Bir mazi bin macera Fotoğraf, tasarım ve yayıncılık çalışmaları gerçekleştirme parolası ile yola çıkan Photo Graphica ekibine en başından beri birçok kurumsal şirket güvendi ve işlerini teslim etti. Ajans bugüne dek; eğitim, sağlık, turizm, otomotiv, tekstil, sanayi, enerji ve kamu sektörlerinden 130 farklı şirkete ya da kuruma tanıtım hizmeti sundu. Bununla birlikte tam 5 farklı projesini Bursa ile buluşturdu. Bunların ilki Ocak 2011’de yayın hayatına başlayan Dergi Bursa’ydı. İkincisi ise Mayıs 2014’te “Bursa Değerlerinden İzler” temasıyla ilki gerçekleştirilen ve Türkiye’de internet üzerinden katılım alan ilk fotoğraf yarışması unvanını taşıyan Bursa Fotoğraf Yarışması oldu. Bu yarışma 2016 Mayıs’ta “Odak Noktası Bursa” ve Şubat 2018’de “Şehrin Görsel Hazinesi” temalarıyla iki kez daha düzenlendi. Eylül 2016’da özgün wall art çalışmalarından oluşan Görsel Bastır isimli bir marka daha geldi. Eylül 2017 ise “Sallanırken Esneyen Festival” sloganıyla dünyada bir ilk olan Bursa Hamak Festivali hayat buldu. Photo Graphica yeni markasını ise “Eğlence Sanatçısı” sloganıyla 2018 Mayıs itibarıyla tanıttı: Funbox… Türkçe- İngilizce çıkan ve artık şehrin önemli medyalarından bir tanesi haline gelen Dergi Bursa web yayıncılığı ile de büyük yol kat etti. Türkiye’nin en çok takip edilen dergilerinden bir tanesi oldu. Bursa etkinliklerini güncel olarak sunan dergibursa.com. tr ile Bursa yaşayan bir adres kazandı. Bursa’daki pek çok yayın Photo Graphica’nın iletişim danışmanlığında yayımlandı: Bursagaz’ın Mavi Yeşil Dergisi (Eylül 2008 / Haziran 2010), Yeşim Tekstil’in Önce İnsan Dergisi ve Gazetesi (Mart 2010- …), Bursa Büyükşehir Belediyesi’nin Bursa’da Zaman Dergisi (Ocak 2012 – Ekim 2014), Uludağ Elektrik Dağıtım’ın Şehrin Işıkları Dergisi (Haziran 2014 – Ocak 2018), Osmangazi Belediyesi’nin Hisar Dergisi (Ekim 2014 – Ocak 2016), Çağdaş Gazeteciler Derneği’nin Çağdaş Gazetesi (Kasım 2014 – Ocak 2016), Bursa Baro Başkanlığı’nın Bursa Barosu Dergisi (Mart 2016 – Eylül 2017) ve Aroma’nın Hayataroma Gazetesi (Ağustos 2017 - …) Bundan sonra “Photo Graphica Network” ismiyle devam ediyoruz. Çünkü biz artık sadece bir ekip değil, geniş bir iletişim ağıyız. Bize 10 senedir güvenen herkese teşekkürlerimizle… The PhotoGraphica team that started working to carry out photography, design and publishing works has been trusted by many corporate firms since the beginning. The agency has provided marketing services to 130 different companies in sectors ranging from education, health, tourism, automotive, textile, industry, energy and public. In addition, 5 different projects were completed for the Bursa public. The first of these projects was Dergi Bursa that started its publication life on January 2011. The second was the first Bursa Photography Contest that took place on May 2014 with a theme of “Traces from the Values of Bursa” and which was the first photography contest that accepted application online. This contest was reorganized twice on May 2016 with a theme of “Focus Poing Bursa” and on February 2018 with a theme of “Visual Treasures of the City”. Another brand named Görsel Bastır was actualized on September 2016 comprised of unique wall art works. And on September 2017, the Bursa Hammock Festival which was a first in the world was organized with a motto of “The Festival that Rocks and Yawns”. Photo Graphica introduced its new brand starting from May 2018 with a motto of “Fun Artist”: Funbox… Dergi Bursa which is in print in Turkish and English has become one of the most important media of the city and went even further with web publishing. It became one of Turkey’s most followed magazines. Bursa now has a new address at dergibursa.com.tr which provides information on all the current activities in Bursa. Many publications in Bursa were prepared with Photo Graphica as the communication advisor: Mavi Yeşil Magazine of Bursagaz (September 2008 / June 2010), Önce İnsan Magazine and Newsletter (March 2010- …) of Yeşim Textile, Bursa’da Zaman Journal of the Metropolitan Municipality of Bursa (January 2012 – October 2014), Şehrin Işıkları Magazine (June 2014 – January 2018) by Uludağ Electricity Distribution, Hisar Magazine (October 2014 – January 2016) of the Osmangazi Municipality, Çağdaş Newspaper (November 2014 – January 2016) of Contemporary Journalists Association, Bursa Bar Magazine (March 2016 – September 2017) by Bursa Bar Directorate and the Hayataroma Newspaper (August 2017 - …) by Aroma. From now on, we are continuing with the title of “Photo Graphica Network”. Because we are now not only a team but a wide communication network. With thanks to all those who have trusted us for 10 years…

RkJQdWJsaXNoZXIy MjAwNTM=